Saturday, July 2, 2016

Donecept 76






+

Alzheimer forum opiekunów Witam, mój Staz opiekuna osoby chorej - Ojca, nia jest imponujący. TRWA od lutego tego roku, ale jeszcze nia dojrzałem faire tego, żeby dzielić się przemyśleniami, potrafie nia wyłączyć emocji jak Radzi lekarz. Mam nadzieję, że niedługo jednak mi sie à uda, bo w przeciwnym razie, wiem, czy sobie poradzę. Ale nia o tym chciałem. Sześć, siedem Stow za lekarstwa na dwa miesiące, à byly rachunki do przełknięcia, ale kiedy niedawno doszedł lek Ebixa, zrobiło się 1200 zł. a à już jest Dosc bolesne, dlatego chciałem zapytać czy możecie podpowiedzieć, gdzie można zaopatrzyć się w lekarstwa w bardziej rozsądnym przedziale cenowym. Dzięki, pozdrawiam Stach Witam. Nie wiem gdzie można kupić leki w niższej cenie, ale wiem że często można używać zamienniki leków. W przypadku mojego Taty było tak, że Bral Exelon który kosztował ok. 400 zł / miesiąc. Do czasu Az jeden lekarz przepisał mu lek o nazwie Ristidic. Moja mama na Ogol obawiała się kupować zamienniki kiedy proponowano jej w aptece. Tym razem jednak dix lekarz wytłumaczył nam, że jest dix sam Skład, à Samo działanie, LECZ producent inny. Okazało się że nowy lek kosztuje 40 zł / miesiąc. Bagatela - 10 x mniej. Niektórzy Lekarze nia CHCA przepisywać tańszych leków -. Nie jestem farmaceuta ani lekarzem więc nia Moge Ci konkretnie doradzić zamiennika, ale myślę że warto spróbować się dowiedzieć. Od czasu gdy większość leków na tę chorobę skreślono refundowanych z listy, niestety ich ceny zaczęły przekraczać możliwości wielu chorych. Pozdrawiam. ewa Posty: 37 Rejestracja: Poniedzialek 10 WRZ 2012, 08:07 Witaj. Tez nia potrafię powiedzieć gdzie kupić TANIEJ ale jeśli chodzi o zamienniki: - Rywastygmina - Exelon, Nimvastid, Prometax, Ristidic, Rivaldo, rivastigmine Orion, rivastigmine Stada, Rivastigmine Mylan, Rivastigmine Teva, Rivastigmine Teva Pharma, Rivaxon, Riveka, Signelon, Symelon, - Donépézil - Alzdone, Alzepezil, Apo-Doperil, Aricept, Cogiton 5, Cogiton 10, Cognezil, Cognezil ODT, Donecept, Donectil, Donemed, Donepex, donépézil Bluefish, Doneprion, Donesyn, Mensapex, Pamigen, Pezilgen, Ricordo, Symepezil, Yasnal , Yasnal Q-Tab - Memantyna - Axura, Ebixa i na wspomnianej liście leków refundowanych część zamienników też można sprawdzić. Leki zawierające donépézil i rywastygminę są lekami refundowanymi, więc ich cena jest jednakowa w każdej aptece w Polsce. Axura i Ebixa (zawierające memantynę) Poki co nia są w refundowane Polsce. Cena ich może być więc ROŽNA w każdej aptece. Ich Céné można też sprawdzić np. tu: doz. pl Dzięki za odpowiedzi. Mnie Udalo się znaleźć aptekę tańszą, od najtańszej apteki internetowej, i à mieście moim w, prawda co w innej DZIELNICY, oszczedzajac jednak na Jednym leku Ponad 150 zł. warto się do pofatygować niej. Non COZ, dzięki tym poszukiwaniom wiem, że leków na receptę nia można realizować wysyłkowo, un szkoda, jak również, że można realizować recepty w Czechach, znacznie TANIEJ, jednak rozeznanie tego jest tematu ciągle przede ANM. A może ktoś ma już takie doświadczenia i podzieli się nimi. pozdrawiam Stach. (Od tego wyszedłem, więc powiem tylko - Ebixa kupiona poprzednio - opakowanie 330 zl Znalezione teraz -. Niecale 240 zl.) Właśnie wróciłam od lekarza. Mam zamiennik EBIXY. Zwie się BIOMENTIN. Cena więcej jak o połowę tańsza, mam nadzieję, że pomogłam. Przepraszam, że się nia odzywam - ale u mnie Szal Cial. Nie wiem już jak się nazywam. Padam. Po prostu padam! Jeżeli ktoś już Pisal o tym leku - à przeproaszam jeżeli się powtarzam - ale nia miałam czasu prześledzić nowych wpisów. Rzeczywiście lek Biomentin (memantini hydrochloridum) jest zamiennikiem Ebixy i lekiem zarejestrowanym w Polsce. można Co sprawdzić na STRONACH Ministerstwa Zdrowia. Pour nia jest lek refundowany, więc cena w każdej aptece może być inna.




No comments:

Post a Comment